(中譯歌詞) Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy



[Intro: Grace]
You don't own me
我不是你的專屬品
You don't own me
你不是我的主人

[Verse 1: G-Eazy]
Woah, let's go
喔,好吧
But I'm Gerald and I can always have just what I want
但我可是大名鼎鼎的Gerald,我想要的東西從來都不會得不到
She's that baddest I would love to flaunt
而她正正是我最想奪取的獎盃
Take her shopping, you know Yves Saint Laurent
我帶她去買我最愛的名牌衣服
But nope, she ain't with it though
但她從不會為這些東西高興
All because she got her own dough
因為她的財富不比我少
Boss bossed if you don't know
她就是那個頤指氣使的老闆
She could never ever be a broke ho
她可不需要我的一分一毫

[Verse 2: Grace]
You don't own me
我不是你的專屬品
I'm not just one of your many toys
我不是你的玩物之一
You don't own me
你不是我的主人
Don't say I can't go with other boys
你不可以阻止我去見其他男生

[Chorus: Grace]
Don't tell me what to do
你不可以對我做的事評頭品足
And don't tell me what to say
你不可以限制我所說的話
Please, when I go out with you
拜託你,當我和你在一起的時候
Don't put me on display
請你別把我當作你用來炫耀的獎盃

[Verse 3: Grace]
You don't own me
我可不是你的玩偶
Don't try to change me in any way
你不可能去改變我
You don't own me
我只屬於我自己一個
Don't tie me down cause I'd never stay
別試著去挽留我因為我不會

[Chorus: Grace]
Don't tell me what to do
你不可以對我做的事指手劃腳
And don't tell me what to say
我所說的話不是你所可以控制的
Please, when I go out with you
拜託你,當我和你在一起的時候
Don't put me on display
別把我當作你的櫥窗女郎

[Verse 4: G-Eazy]
Really though, honestly
但是說真的
I get bored of basic bitches
我早已經厭倦了那些見錢開眼的婊子
She's the baddest, straight up vicious, texting her asking her
而她可是最為惡毒的一個,當我發短信的時候
If shes alone and if she'd sent some pictures, she said no (what)
問她可不可以在獨處時給我發些照片來的時侯,她竟然拒絕了(甚麼!?)
Well goddamn, she said come over and see it for yourself
他媽的,她居然叫我自己滾過來看
Never asking for your help, independent woman
她從不需要我的幫忙,她就是這樣的獨立
She ain't for the shelf
她根本不需要我的護蔭
No, she's the one
但我知道她就是我想要的那一個女人
Smoke with her till the weed is gone
我想和她一起吸大麻吸到世界末日
Stayin' up until we see the sun
我想和她一起看無數的日出
Baddest ever, I swear she do it better than I've ever seen it done
最可惡的是,我覺得她會做得比我想像中的更好
Never borrow, she ain't ever loan
那個從不需要其他人的女人
That's when she told me she ain't never ever ever ever gonna be owned
告訴我她永遠都不可能成為其他人的東西

[Verse 5: Grace]
I don't tell you what to say
我不會品評你所說的
I don't tell you what to do
我不會控制你所做的
So just let me be myself
所以請你讓我做自己
That's all I ask of you
我所要求也不過如此
I'm young and I love to be young
我年輕我也喜歡這樣
I'm free and I love to be free
我自由我也享受自由
To live my life the way I want
我只想用自己的方法享受人生
To say and do whatever I please
去說去做所有讓我快樂的事情

You don't own me..
我只屬於我自己一個…

留言

熱門文章