(中譯歌詞) Jaymes Young - Infinity

Jaymes Young的出道專輯 "Feel Something" 已於昨日正式推出,和我一樣喜歡Jaymes的朋友務必支持一下www
真的超級讚的!!!



[Verse 1 第一節]
Baby this love, I'll never let it die
寶貝,我絕不會讓這份愛逝去
Can't be touched by no one, I'd like to see him try
儘管他人嘗試阻撓,也不能影響我們的愛
I'm a mad man for your touch
為妳的觸碰墜入瘋狂
Girl, I've lost control
女孩,我為了妳失去控制
I'm gonna make this last forever
這份愛我會維持到永遠
Don't tell me it's impossible
別告訴我那不可能

[Chorus副歌]
'Cause I love you for infinity
只因我愛妳的期限是無限
I love you for infinity
我對妳的愛沒有止境
'Cause I love you for infinity
只因我對妳的愛沒有止境
I love you for infinity
我愛妳的期限是無限
[Verse 2]
Oh darling, my soul
噢親愛的,
You know it aches for your's
我的靈魂為妳的而隱隱作痛
And you've been filling this hole since you were born
妳的誕生慢慢填補了我心裏那個看不見的洞
'Cause you're the reason I believe in fate
是妳令我相信命運
You're my paradise
妳是我的天國所在之處
And I'll do anything to be your love, or be your sacrifice
我會為妳做任何事情,為妳去愛或為妳犧牲
[Chorus副歌]
'Cause I love you for infinity
只因我愛妳的期限是無限
I love you for infinity
我對妳的愛沒有止境
'Cause I love you for infinity
只因我對妳的愛沒有止境
I love you for infinity
我愛妳的期限是無限

[Bridge過渡]
Meet me at the bottom of the ocean
和我在海底相會
Where the time is frozen
那個時間也被凍結的地方
Where all the universe is open
那個擁有無限可能性的地方
Love isn't random, we are chosen
愛並非隨機,我們是命中注定
And we could wear the same crown
戴上一樣的冠冕
Keep slowing your heart down
所以請放鬆
We are the gods now
我們已經成為了神
[Chorus副歌]
'Cause I love you for infinity
只因我愛妳的期限是無限
I love you for infinity
我對妳的愛沒有止境
'Cause I love you for infinity
只因我對妳的愛沒有止境
I love you for infinity
我愛妳的期限是無限

留言

熱門文章