(中譯歌詞) Jaymes Young - Don't You Know

這首歌是Jaymes在幾年前某個夏天夜晚寫的,那天實在是太熱了所以Jaymes也沒能睡下,寫了這首略帶病嬌、節奏鮮明的Don't You Know。Jaymes還開玩笑說他的汗可能滲了點在這首歌裏面哈哈;)
希望大家也會喜歡這首Don't You Know
-------------我是廣告分界線-------------
Jaymes Young的出道專輯 "Feel Something" 將會在六月二十三日正式推出,和我一樣喜歡Jaymes的朋友務必支持一下www



i’ve been walking in the moonlight looking for you 
為了找到你,一直在月光下漫遊
i got nobody but my shadow to get me through 
以前總是一個人,只有影子伴隨我左右 
so put your lips on my scars and teach me to love 
所以請你給我的傷疤一個吻、教我如何去愛、 
give my slow heart the rhythm of a blood drum 
教我緩慢的心臟躍動出愛的旋律 

i don’t want you to go 
不想讓你離開 
i need more of you in my life 
我的生活需要更多的你 
nobody should be alone 
沒有人應該感到孤單 
please let me take you home tonight 
所以今晚請你和我一起回家 

don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我實在太想擁有你了 
and every night i call for you 
所以每天晚上都在夢裏迎接你 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我實在是太喜歡你了 
i’ll do anything to touch you 
我會為了觸碰你而做任何事情 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know that i’m going mad 
我現在已經快瘋了 
and in the moment i would fall for you 
我會為你而甘於墜落
don’t you know that i 
你不知道嗎?
don’t you know i want you so bad 
我實在太愛你了 
i’ll do anything to love you 
我會為了你出賣自己的靈魂 

take a look at these mountains i’m moving for you 
看看那些我為你移動的山 
i’m gonna light the dynamite i’m gonna break through 
我會為你點燃炸藥、炸開我們中間的障礙 
cause i know all the ways to appreciate your design 
因為我懂得欣賞你身體上每一個部分 
i’m a damn good lover shivers up your spine 
我保證可以讓你開心到每一節脊骨都在顫抖 

i don’t want you to go 
不想讓你離開 
i need more of you in my life 
我的生活需要更多的你 
nobody should be alone 
沒有人應該感到孤單 
please let me take you home tonight 
所以今晚請你和我一起回家 

don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我實在太想擁有你了 
and every night i call for you 
所以每天晚上都在夢裏迎接你 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我實在是太喜歡你了 
i’ll do anything to touch you 
我會為了觸碰你而做任何事情 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know that i’m going mad 
我現在已經快瘋了 
and in the moment i would fall for you 
我會為你而甘於墜落
don’t you know that i 
你不知道嗎?
don’t you know i want you so bad 
我實在太愛你了 
i’ll do anything to love you 
我會為了你出賣自己的靈魂 

oh don’t make me beg you please 
噢,請你別迫我去乞求你的愛
when i know you were meant for me 
因為我知道我們是命中注定的一對 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我真的是太渴望你了 
i would fight in a war for you 
我願意為了你與世界為敵 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
你不知道我是有多愛你嗎? 
don’t you know that i 
你真的不知道? 
don’t you know i want you so bad 
我真的是太想擁有你了 
and every night i call for you 
所以每天晚上都在夢裏迎接你 
don’t you know that i 
你不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我真的是太喜歡你了 
i’ll do anything to touch you 
我會為了觸碰你而做任何事情 
don’t you know that i 
你真的不知道嗎? 
don’t you know that i’m going mad 
我現在已經快瘋了 
and in the moment i would fall for you 
我會為你而甘於墜落
don’t you know that i 
你真的不知道嗎? 
don’t you know i want you so bad 
我實在太愛你了 
i’ll do anything to love you 
我會為了你出賣自己的靈魂



留言

熱門文章