(中譯歌詞) Jaymes Young - Parachute


______________________________________________
Sweetness, I can read your mind.
我的小甜心,我早已看透你的心。 I see your skin turn red, when you lie. 通紅的皮膚早已出賣了撒謊的你。 If you don't want to tell me nothing, 如果你不想告訴我事實的全部, then you can go straight to hell. 那我就只好請你下一下地獄。 Now I'm gonna tell you something, 現在容我告訴你你不知道的事情, you fucked this up yourself. 你完全就是在自作孽。 I'm pulling up my parachute, 拉開降傘,不再回頭 and I'm jumping from the plane we flew. 從代表我們的飛機上一躍而下, First i'm gonna tell the truth, 首先我要先告訴你事實的真相, but then I'm burning my bridge to you. 但隨即我將永遠的斷絕我們之間所有可能性。 One step, was all it really took. 只需一步,一切都會變得不一樣 And I don't know your story, 我從不知妳經歷過甚麼, but girl I've read your book. 但我已看透妳的為人 If you don't want to tell me nothing, 如果你現在仍然是無話可說, then you can go straight to hell. 那麼請妳永遠離開我的身邊。 But first I'm gonna tell you something, 但讓我告訴一點你看不透的事實, you fucked this up yourself. 這一切都是妳一手造成的。 I'm pulling up my parachute, 拉開降傘,獨自離開, and I'm jumping from the plane we flew. 不再與妳共同飛翔, First i'm gonna tell the truth, 首先我會告訴妳心底的話, but then I'm burning my bridge to you. 然後切斷我們之間的一切一切。 Don't lie, you're lying through your teeth. 別再浪費工夫,妳的謊言根本沒有說服力 And don't try to touch me, 毋需再嘗試去觸碰我, I'm afraid of your disease. 已懼怕上妳這樣不潔的病毒, I'm pulling up my parachute, 拉開降傘,獨自離開, and I'm jumping from the plane we flew. 從代表我們的飛機上一躍而下,不再回頭 First i'm gonna tell the truth, 首先我會告訴妳心底的話, but then I'm burning my bridge to you. 但之後要做的是切斷我們之間的一切一切。

留言

熱門文章