(中譯歌詞) One Republic - Wherever I Go

等了很久,JT和One Republic終於出新歌了
這次MV的神奇打光讓Ryan 看上去年輕了七八年超神奇der超帥der
______________________________________________
Songwriters BRENT KUTZLE, NOEL ZANCANELLA, RYAN TEDDER I know I could lie but I'm telling the truth 我是個騙子但我可以發誓我現在絕無虛言 Wherever I go there's a shadow of you 無論我去到哪裡都可以看見你的蹤影 I know I could try looking for something new 我知道我可以去找個新的人去愛 But wherever I go, I'll be looking for you 但到最後我仍是在尋找你的身影 Some people lie but they're looking for magic 有些人總是說謊 但仍在尋找希望 Others are quietly going insane 有些卻默默陷入瘋狂 I feel alive when I'm close to the madness 現在我卻因這種瘋狂而心跳 No easy love could ever make me feel the same 唾手可得的愛已經無法讓我有活著的感覺 I know I could lie, but I won't lie to you 我絕對能夠對你說謊但我沒有 Wherever I go, you're the ghost in the room 無論我去到哪我總是會想起你 I don't even try looking for something new 我根本就不想去找別的人去愛 'Cause wherever I go, I'll be looking for you 因為我要尋找的人始終都是你 Some people try but they can't find the magic 有些人尋找一生也看不見奇蹟的出現 Others get down on their knees and they pray 有些則跪下來向他們的神不斷祈禱 I come alive when I'm close to the madness 現在我已因這種瘋狂而心跳 No easy love could ever make me feel the same 唾手可得的愛已無法讓我有活著的感覺 Make me feel the same 無法讓我有活著的感覺 Make me feel the same, same, same 無法讓我心跳不已 I know I could lie but I'm telling the truth 我可能是個大騙子但此刻的我是真心的 Wherever I go there's a shadow of you 我發誓你的身影從未離開過我的眼眸 I know I could try looking for something new 我知道我可以去找別的人去愛我 But wherever I go, I'll be looking for you 但是到最後我尋找的只有你一個 Wherever I go, I'll be looking for you, you 無論我去到哪裡我只會尋找你的蹤跡 Some people pray to their God for some magic 有些人不斷祈求神給予奇蹟 'Cause no easy love could ever make them feel the same 因為簡單的愛已無法讓他們感到心跳 No easy love could ever make me feel the same 簡單的愛已無法讓他們有活著的感覺 Make me feel the same, same, same 無法讓他們有活下去的勇氣 I know I could lie but I'm telling the truth 我可能是個大騙子但此刻的我是真心的 Wherever I go there's a shadow of you 無論我去到哪裡都可以看見你的蹤影 I know I could try looking for something new 我知道我可以去找個新的人去愛 But wherever I go, I'll be looking for you 但到最後我仍是在尋找你的身影 You think it's a lie when I'm telling the truth 當我說真心話的時候你仍不相信我 Wherever I go, I'll be looking for you 無論我去到哪裡我總是在尋找你的身影 Wherever I go, I'll be looking for you 無論我去到哪裡想見的人都會是你 Looking for you, looking for you, ah 我要尋找的人始終都是你


留言

熱門文章