(中譯歌詞) Ellie Goulding - How Long Will I Love You

第108次看About Time
嗚好閃,Domhnall 與 Rachel 都好適合這種風格的電影///


How long will I love you
我到底會愛你多久
As long as stars are above you
大概到銀河消失的一刻
And longer if I can
或是比那更長的時間

How long will I need you
我到底會有多需要你
As long as the seasons need to
大概就如同季節的規律一樣
Follow their plan
恆久不變

How long will I be with you
我和你到底會在一起多久
As long as the sea is bound to
大概就是海浪拍上沙一樣
Wash up on the sand
永不分離

How long will I want you
我到底會渴望你多久
As long as you want me to
大概會直到你拒絕我為止
And longer by far
或許還會更久

How long will I hold you
我到底會擁抱你多久
As long as your father told you
大概會像你父親所說的
As long as you can
永不放手

How long will I give to you
我到底可以為你付出多少
As long as I live through you
大概只要你開口
However long you say
我永遠都可以為你做任何事

How long will I love you
我到底會愛你多久
As long as stars are above you
大概到銀河消失的一刻
And longer if I can
甚至是比那更長的時間

How long will I love you
我就會愛你多久
As long as stars are above you
只要星星仍掛在你頭上也會繼續去愛

留言

熱門文章