(中譯歌詞) Hunter Hayes - Everybody's Got Somebody But Me

聖誕節快樂w

---------------------------

I wish the couple on the corner would just get a room
我希望角落裹那對情侶快點去別的地方親熱
Seems like everyone around me is on their honey moon
在我身邊的人全都想過蜜月一樣甜蜜
I'd love to take a pin to a heart shaped balloon
我現在想做的只有刺穿一個心形氣球
Everybody's got somebody but me
所有人身邊都有另一半,除了我

I don't know how I landed on this movie set
我不知道自己怎樣走進了愛情電影的片場裏
It's like a casting call for 'Romeo and Juliet'
一對對的情侶在為羅密歐與茱麗葉試鏡
I never would have noticed if we'd never met
假如我們從未相遇,我可不會在意四週粉紅色的氛圍
But everybody's got somebody but me
現在我隻身一人
And I miss you
想起了你
Without you I just don't fit in
沒有你我在這裡顯得格格不入
I know we're through
雖然我們已不復存在
But I'm wishing we could try it again
但我仍望你回頭的一天

I hear loves songs playing on the radio
電台上播著一首首動人情歌
People slow dancing everywhere I go
到處都是漫舞的愛侶
I'm a good slow dancer but you'd never know
其實我也是個好舞伴但你從不知道
'Cause everybody's got somebody but me
所有人都有舞伴,除了我
Yeah they do
他們都有
Everybody
所有人都有
Got somebody but me (got somebody)
另一半,除了我(隻身一人)
And I miss you
我又想你了
Without you I don't fit in
沒有你我在這裡顯得格格不入
I know we're through
即使我們已成過去
But I'm wishing we could try it again
但我仍望你願意再給我們一個機會

Sitting here lonely at a table for two
獨自一人坐在雙人檯
Watching lovers being lovers in the corner booth
看著角落裹那對甜蜜愛侶
Seems like even cupid don't know what to do
丘比特似乎把我漏掉了
Everybody's got someone but me
所有人身邊都有另一半,除了我
Yeah, I don't know if I'll ever find another you
我不知道我還可不可以找到比你更好的人
But everybody's
但現在我知道所有人
Got somebody
都找到了屬於他們的另一半
But me
除了我
Everybody
所有人
Got somebody
都找到了屬於他們的另一半
Oh everybody everybody everybody but me now
然而現在我還是隻身一人
Everybody's (everybody)
所有人(所有人)
Got somebody (has got somebody)
身邊都有另一半(都有另一半)
Everybody (everybody but me)
所有人(所有人,除了我)
Everybody's (everybody)
所有人(所有人)
Got somebody (I miss you)
身邊都有另一半(我想你了)
Everybody but me (everybodys' go somebody but me)
除了我以外所有人都找到了屬於他們的另一半 (除了我以外)

留言

熱門文章